![]() |
||
Валентина Січкоріз Інтервʼю видавництву «Навчальна книга – Богдан» – Пане Олександре, нещодавно у тернопільському
видавництві «Навчальна книга – Богдан» з’явилася Ваша збірка
фантастичних творів «Реальна мандрівка». У подорож якими світами
запросить читачів ця книга?
Сайт видавництва «Навчальна книга – Богдан», 16 грудня 2013 Ірина Шутка Інтервʼю тижневику «Аудиторія» «Хіба ти не відчуваєш, що це не насправжки? Що ми
значну частину життя проводимо у віртуальному просторі, наче у сні
наяву, і ця частина постійно росте?» – міркує герой фантастичного роману
«Реальна мандрівка» і – вирушає у справжню подорож. Цю книжкову новинку
автор – письменник Олександр Левченко, асистент кафедри програмного
забезпечення і провідний інженер-програміст Центру інформаційного
забезпечення Політехніки, – представив на ХХ Форумі видавців.
Тижневик «Аудиторія», 10 жовтня 2013 Ігор Бондар-Терещенко Рецензія на роман «Диявол добра» У цьому захоплюючому романі нібито все про життя —
буденне, регулярне, малокалорійне і техногенне. Але інтрига, яку нам
пропонує «Диявол добра», примушує вкотре згадати про так звані «життєві
обставини», що роблять наше існування в містечковому вакуумі самотності чи
то нестерпним, чи то фантастичним. А як ще можна назвати животіння й
подальше духовне пробудження провінційного журналіста, котрий став свідком
пограбування банку, яке започаткувало місцеву «чортівню», внаслідок чого
довкола стали траплятися речі, не менш фантастичні, чи пак — екзотичні,
ніж назва місцевого бару «Фламінго»...
«Дзеркало тижня», 16 травня 2009 Олексій Кацай Проблема втечі в романі О. Левченка «Диявол добра» Як відомо, прогресори бувають двох типів. Навіть не
дивлячись на те, що мета в них одна – сприяти піднесенню представників
відсталих цивілізацій («простих і самотніх» за визначенням О. Левченка) до
рівня цивілізацій розвинутих. Перший тип, базовий, був запропонований ще
братами Стругацькими і уявляв орден щирих романтиків та альтруїстів. З цим
не погодився прагматичний Сергій Лук’яненко і дещо некерований альтруїзм
раннього варіанту прогресорів був замінений жорстко керованим. А само
прогресорство з мистецтва стало лише знаряддям для побудови своєрідної
правильно-геометричної (недарма представників вищої цивілізації в
С.Лук’яненка люди називають Геометрами) Імперії Добра. Теж в космічних,
відповідно, масштабах...
«Поетичні майстерні», 26 січня 2009 Андрій Судин Рецензія на роман «Диявол добра» Серед 25 книг, обраних українською редакцією відомої
радіостанції зі всіх книжок, виданих в Україні за рік, і які претендують
на те почесне звання “Книга року”, а також преміювання від радіостанції
BBC є і одне видання, яке за жанром відповідає, мабуть, наймасовішому нині
в Україні – пригодницькому. Якщо загально. До того ж, як зазначено в
анотації, – із елементами фантастики. Це книжка Олександра Левченка
“Диявол добра”, обговорення якої довелося випадково почути в ефірі, а
оскільки книжка була під руками, то і вдалося прочитати...
«Книгобачення», 1 грудня 2008 Олександра Мкртчян Рецензія на роман «Диявол добра» Література та всі науки, близькі до психології, дуже
багато виграють, коли регулярно обмінюватимуться знахідками. Якщо б,
припустімо, існували підручники з сучасної української ментальності, то
важко було б знайти до них якісь кращі приклади, ніж історії, описані
українськими письменниками. Знову ж таки, застосовуючи сценарний підхід до
аналізу сучукрлітератури, можна виявити багато цікавого, наприклад
характерні риси сучукрментальності, що спричиняють перехід цілком
нормальної особи до міжгалактичного братства мандрівців...
«Сумно.com», 1 грудня 2008 Атанайя ТА Рецензія на роман «Диявол добра» Пам’ятаєте анекдот про пару, яка пішла в кіно на
детективний фільм і перед початком сеансу послідовно відмовлялася від усіх
можливих послуг підприємливої бабусі в залі? Бабуся, йдучи, мстиво їм
кинула: «А вбивця у фільмі – шофер!» Так от: дуже складно розповідати про
детектив так, щоб не проговоритися, що вбивця – шофер. А може, взагалі
нічого не треба говорити? Адже ідеальною рекламою для детектива буде те,
що ви знайдете його під подушкою у своєї більш-менш дорослої дитини. Тоді
відразу зрозуміло, що почитати варто й самому...
«Друг читача», № 21, 2008 Ніна Тулумбас Рецензія на книжку “Чужий світ” (фрагмент огляду книжок української фантастики) Книжці Олександра Левченка «Чужий світ» з усім відомої «обрізаної» (з одним відтятим куточком) серії «Алфізика» дало назву однойменне оповідання, яке ставить перед читачем питання відповідальності вченого за його експерименти. Але тон усій книжці все-таки задає інший твір — повість «Поразка». Головний герой повісті Артем
— мешканець Кліо, який повертається на
рідну планету після дворічного
перебування на Межі, де відбуваються
контакти з іншими цивілізаціями.
«Книжковий клуб плюс», № 3, 2006 Олексій Спейсер Кацай Фантастична билина Сашку Левченку від перемовників... Напередодні дня народження я вирішив побути трохи «віч-на-віч із самим собою» у своїй хаті на Пустомитівщині, аби вигадати «машину для вбивств» членів таємного масонського товариства тверезості, яка мала бути випробувана під час «експедиції на Бермуди». Але замість якихсь футурологічних і
зарозумілих Бермуд ми з друзями
втрапили на уфологічну й трохи навіжену «планету
Братерства». Туди, де я, врешті решт,
навіть не очікуючи віку ініціації –
сорока п‘яти років – міг сказати собі: «Я,
Володар» цього дивного світу.
«Літфорум», 8.12.2005 Андрій Судин (Фрагмент статті – відгук на книжки «Я, Володар...», «Чужий світ») Фантастика Левченка –
реалістична та гостросюжетна. Деякі
його твори радше скидаються на
захопливі детективи чи пригодницькі
повісті з уплетеною в реалістичну
тканину розповіді фантастичною ідеєю-ниткою.
Втім, розкриємо книжку «Я, Володар…» і
зазирнемо в анотацію...
«Поступ», № 139, 22 червня 2004 р. Анастасія Васильченко (Рецензія на книжку «Чужий світ») Чомусь ми думаємо, що
фантастичне майбутнє є нереальним, що
воно ніколи не стане нашим «сьогодні»...
Дві повісті та декілька невеликих
оповідань — саме стільки знадобилось
Олександру Левченку для того, щоб
розповісти про безкрайній простір
Всесвіту, життя інших планет та долі
людей — ці люди потрапляють до
різноманітних екстремальних ситуацій,
перед ними постають питання, рішення
яких ніхто не може їм підказати.
«Новая интересная газета», № 7, 2004 Марія Білошапка (Рецензія на книжку «Я, Володар...») Відомо, що політика – справа не дуже чиста. Заради відстоювання власних інтересів деякі люди можуть вдатися до брудних, а подекуди і фантастичних методів. Перші два оповідання в книжці
Олександра Левченка чимось схожі: в них
ідеться про політичні ігри на нашому,
українському ґрунті. Крім того, обидва
головних герої страждають роздвоєнням
особистості. Щоправда, з різними
симптомами.
«Новая интересная газета», № 5, 2004 |
|